გავეცანი დიფერენცირებულ სწავლებას-როგორ უნდა ვიმუშაო სსმ მოსწავლეებთან, არაქარათველ და ძლიერ მოსწავლეებთან,
ბლუმის ტაქსონომიას,
გარდნერის მატრიცას,
გავაანალიზე თვითრეგულირების ხელშემწყობი ფაქტორები,
განვიხილე სხვადასხვა პროექტების ნიმუშები,
დავხვეწე ჩემი პროექტის გეგმა.
ბლუმის ტაქსონომიას,
გარდნერის მატრიცას,
გავაანალიზე თვითრეგულირების ხელშემწყობი ფაქტორები,
განვიხილე სხვადასხვა პროექტების ნიმუშები,
დავხვეწე ჩემი პროექტის გეგმა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий